We use cookies to give you the best possible experience on our site. Click here to find out more. Allow cookies
x
LOG IN HERE
Username
Password

arrow Register here

Forgotten password?

THE CHATTER BOX

 
  
  
  The Chatter Box : Blathering On
  
  
  
 
Messages 1 2 3 

Michael on Parkinson in Australia Tonight by sleepydumpling on 1 March 2003 5:44am
 
Hey there!

Just a reminder that Michael is a guest on the Parkinson that is airing here in Australia tonight, 9.30, ABC.

Looking forward to it!

Cheers
Kath
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by Miss-M on 1 March 2003 11:59am
 
I've got my VCR primed for that one! Only an hour and a half to go, yay!

Michelle :)
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by michellewinn on 1 March 2003 12:01pm
 
I,m all ready to four and a half hours for me.

MAC
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by saz_blink on 2 March 2003 12:42am
 
I loved the interview! I loved hearing him talk about George Harrison.. yeah, and the rest of it :P!
Loved Ricky Gervais' interview, aswell.
Saz xxoo
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by pandk2 on 2 March 2003 1:55am
 
Its Sunday morning and Parky was GREAT last night...he even mentioned SPAM!
Yes Sarah, the whole show was great.
:) Karen
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by pandk2 on 2 March 2003 1:55am
 
PS Did you get your new TV MAC?
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by saz_blink on 2 March 2003 2:28am
 
Hehe, yeah, I was watching with my family and when he mentioned spam I went "OH MY GOD!!", and everyone looked kinda shocked. Was funny though.
Saz xxoo
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by Miss-M on 2 March 2003 6:19am
 
It was a fabulous interview, wasn't it? Mike was entertaining, witty and charming, as usual! He must be an interviewer's dream!

Cheers,
Michelle :)
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by Dianne on 2 March 2003 7:23am
 
Michelle - Michael would be anyone's dream!
 
Re: Michael on Parkinson in Australia Tonight by Miss-M on 2 March 2003 7:27am
 
Dianne - well, I mean, that goes without saying, don't it? *LOL*

Michelle :)
 
Messages 1 2 3 




  Reply to this post:
 
 
  Username 
 
 
  Password 
 
 
 
 
  Register here
 

INSTRUCTIONS

Select a discussion theme.
Register (or log in if you have not yet done so).

To start a new discussion topic:

Write the name of the topic in the 'Subject' box.
Type your message in the larger box to contribute.
Click 'Submit'.

To join a discussion topic:

Click on the discussion topic of your choice.
Type your message in the larger box to contribute.
Click 'Submit'.

To edit your message:

You can edit a message at any time after posting it as long as you're signed in.
Click on the 'Edit your message' link above the message.
Make your desired changes.
Click 'Submit'.

If you find you don't want to change the message after all, click on 'Return without changes'.

To set a chatmark:

Register (or log in if you have not yet done so).
Click on the "Set chatmark" link on the Chatter Box pages. This will set the time at which you have logged in.
Click on the "Go to chatmark" link to see all messages posted since you set your chatmark.

You can set your chatmark at any time and as often as you like.